Katie Melua - Nine Million Bicycles http://www.youtube.com/watch?v=eHQG6-DojVw"Nine million bicycles " - Katie Melua 歌詞中譯:侯佩岑There are nine 關鍵字排名million bicycles in Beijing 他們說 北京有九百萬輛腳踏車That's a fact, 這是個事實It's a thing we can't deny 無論誰都不能否認Like the fact 房屋貸款that I will love you till I die. 就像我會永遠愛你一樣真We are twelve billion light years from the edge, 我們距離宇宙的邊緣有120億光年That's a 酒店工作guess, 這是個猜測No-one can ever say it's true 沒有人能夠證實But I know that I will always be with you. 但我知道 我將永遠陪在你身邊I'm warmed 室內設計by the fire of your love everyday 你的愛火 溫暖著我的每一天So don't call me a liar, 別說我騙人Just believe everything that I say 請相信 我說的 每句酒店工作話There are six BILLION people in the world 世界上有六十億萬人More or less and it makes me feel quite small 可能多一點或少一些讓我感覺自己好渺小 But 裝潢you're the one I love the most of all 但你是我 這個世界上最愛的人[INTERLUDE]We're high on the wire With the world in our sight 我們站在最高的那褐藻醣膠端眺望著世界And I'll never tire, 而我從不厭倦你Of the love that you give me every night 每夜給我的 你的愛There are nine million bicycles in Beijing 建築設計他們說 北京有九百萬輛腳踏車That's a Fact, 這是個事實it's a thing we can't deny 無論誰都不能否認Like the fact that I will love you till I 東森房屋die 就像我會 永遠愛你一樣真And there are nine million bicycles in Beijing 他們說 北京有九百萬輛腳踏車 And you know that I will love you till I die!相信室內裝潢你知道 我會愛你 直到永遠
arrow
arrow
    全站熱搜

    wh82wheeuu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()